Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Χειμώνα παγερέ !!!

Πάγοι και χιόνια παντού !!!  με χειμωνιάτικη διάθεση και πολυ κέφι φτιάξαμε με τα παιδιά της τάξης μου το όμορφο χειμωνιάτικο ταμπλό μας
Με χιονανθρωπάκια υποδεχτήκαμε και το 2018 ....
τα παιδιά έκοψαν τους αριθμούς (2018) και τους κόλλησαν σε χαρτόνια και στο επάνω μέρος έφτιαξαν το χιονανθρωπάκι τους
χιονισμένα τοπία με χιόνι που έβαλαν τα παιδιά με δακτυλομπογιές αφού τα ζωγράφισαν πρώτα
Τι νομίζεις οτι λέει το σπουργιτάκι..... στο χιονάνθρωπο ; τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους μικρές ιστορίες (παραγωγή λόγου) τις σημειώσαμε και τις διαβάσαμε στην παρεούλα (παιδί και Γλώσσα)
Γαντάκια και σκουφάκια για το κρύο του χειμώνα.... μιλήσαμε για τα ρούχα και τα σπορ του χειμώνα  ομαδοποιήσεις -ταξινομήσεις ( παιδί και Μαθηματικά)
Η Ζωή στους πάγους ....μάθαμε για τους πόλους, για την Αρκτική και την Ανταρκτική εδαμε σχετικά βίντεο και πολλές εικόνες ,συζητήσαμε ( παιδί και Περιβάλλον) διαβάσαμε ιστορίες,παίξαμε παιχνίδια  και φτιάξαμε τις κατασκευές μας
εσκιμώοι και ινγκλού ( μάθαμε για την ζωή τους και τις συνήθειες τους )
τα παιδιά ζωγράφισαν τον μικρό εσκιμώο και έβαλαν πάγους με δακτυλομπογιές ...το αποτέλεσμα εξαιρετικό !!!
 Με έναν  τεράστιο  πιγκουίνο που φτιάξαμε στολίσαμε την πόρτα μας ...
 και οι ατομικές μας εργασίες !
φτιάξαμε και το δικό μας ποιήμα << στου πατέρα μου τα πόδια... >>  και το βάλαμε στα  πιγκουινάκια μας, αφου είδαμε το σχετικό βίντεο με την ζωή των πιγκουίνων και μάθαμε γι αυτούς
χειμωνιάτικες κατασκευές και απο τα άλλα τμήματα του Νηπιαγωγείου μας  ένα τεράστιο Χιονάνθρωπο έφτιαξαν τα παιδάκια του άλλου πρωινού μας τμήματος και διακόσμησαν την πόρτα τους... Μπράβο στα παιδάκια του Πρωινού  (1) και την κυρία τους !
ένα όμορφο χειμωνιάτικο ταμπλό και απο το τμήμα του ολοήμερου ... Μπράβο στα παιδάκια μας και την κυρία τους !
με τραγούδια ,παιχνίδια ,κατασκευές με όμορφες χειμωνιάτικες ιστορίες και παραμύθια και φυσικά και με τα βραβειάκια μας περάσαμε όμορφες  χειμωνιάτικες στιγμές!!!
 Ευχόμαστε σε όλους  καλή συνέχεια !!!












2 σχόλια: