Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Ζωγραφιές για το Νηπιαγωγείο !!!

Ένα τεράστιο  ΜΠΡΑΒΟ !!! σε όλα τα παιδάκια μας που ζωγράφισαν από το σπίτι τους και μας έστειλαν τις υπέροχες ζωγραφιές τους για το θέμα που βάλαμε << Νηπιαγωγείο-φίλοι >>
για να δούμε και να θαυμάσουμε όλοι μαζί τα έργα των παιδιών....

                        Ρένος Κ.( ο Ρένος με τους φίλους του και τις κυρίες !)

    Μάριος Κ.( ο Μάριος παίζει στο προαύλιο με τους φίλους του!)

                                 Βασιλεία (Η τάξη μου !)

    Δέσποινα (το Νηπιαγωγείο και οι φίλοι της Δέσποινας!)

   Μαρίλια  (η Μαρίλια με τους συμμαθητές της! )

   Ιωάννα Κυρ. (οι κυρίες  Μαρία και Φρύνη!)

   Γιώργος Μπ.( ο Γιώργος παίζει με τους φίλους του και την κυρία του!)

  Κωνσταντίνος Κουρ. ( ο Κωνσταντίνος και οι φίλοι του που έρχονται στο Νηπιαγωγείο !)

  Ιωάννα Κυρ.( το Νηπιαγωγείο μου ! )

Δημήτρης Μ. ( έρχεται στο Νηπιαγωγείο με το αυτοκίνητο της μαμάς!)

Χριστόφορος Μ.( εγώ και οι φίλοι μου!)

  Σωτήρης Κ.( Ο Σωτήρης με τους φίλους του ,κρατούν μπαλόνια και παίζουν στο Νηπιαγωγείο ) 

 Μαρκέλλα Κ.( η Μαρκέλλα με τις φίλες της Νικολέττα και Ιωάννα!)

Δημήτρης Φ.(ο Δημήτρης και οι φίλοι του στο Νηπιαγωγείο!)

 Ηλιάνα Φ.(η Ηλιάνα και οι φίλες της!)

Σοφία Κ. ( η  Σοφία και οι φίλες της παίζουν στο Νηπιαγωγείο!)

 Παναγιώτα Λ.( το σχολείο μου!)

 Ιωάννα Κων.(το Νηπιαγωγείο και οι φίλοι της Ιωάννας που παίζουν στο διάλειμμα!)


Μελίνα (το Νηπιαγωγείο και η Μελίνα με τις φίλες της και πολλές καρδούλες!)

  Μαρκέλα Κ.(η κυρία Μαρία ...  )

 Ιωάννα Κυρ.(οι φίλες μου!)
 Χριστόφορος Μ.( το νηπιαγωγείο και ο Χριστόφορος με τους φίλους του!)

 Ιωάννα Κυρ.( οι κυρίες Νατάσα και Χρυσούλα!)

 Σωτήρης Κ.( Ο Σωτήρης έρχεται στο σχολείο!)

Ελισάβετ ( η παιδική χαρά στο Νηπιαγωγείο!)


Δημήτρης Μ.(ένα λουλούδι για τις κυρίες !)

Βασίλης Π.( η τάξη μας!)

Κωνσταντίνος Κουρ.( ένα υπέροχο ουράνιο τόξο πάνω από το Νηπιαγωγείο μας!)

Κατερίνα Π.( το προαύλιο του σχολείου μου!)
Στέλλα Λ.(το σχολείο και η κυρία μου!)
Νικόλαος Λ.( ο Νικόλας και οι φίλοι του στο νηπιαγωγείο! )

Νικολέττα Μ.( η Νικολέττα και οι φίλες της παίζουν στο νηπιαγωγείο !)

Μαρία Φ. ( η Μαρία και οι συμμαθήτριές της!)

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδάκια μας!!! που έφτιαξαν τόσο όμορφες ζωγραφιές και μας τις έστειλαν από το σπίτι τους .Θέλω να ευχαριστήσω και τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στην προσπάθειά μας να κρατήσουμε έστω και με αυτό τον τρόπο την επικοινωνία μας με τα παιδιά μας!!!! Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε να είστε όλοι καλά !!!
Συνεχίζουμε ..... να είστε έτοιμοι για την νέα μας ανάρτηση ....

1 σχόλιο: