Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Πολύχρωμες Ομπρέλες!!!

Οι   Ομπρέλες μας!!!

 Σήμερα το πρωί έβρεξε πάρα πολύ στην πόλη μας!!! 'Ολα τα παιδάκια μου ήρθαν με αδιάβροχα και ομπρέλες!Δεν  χάσαμε την  ευκαιρία να  τραγουδήσουμε να παίξουμε και να απολαύσουμε την όμορφη φθινοπωρινή βροχή!!!( Φτιάξαμε  και τις πολύχρωμες ομπρελίτσες μας  με ότι κομμάτια χαρτόνια είχαμε) 

                             Είμαι  η   Βροχή
                             κάνω χίλιες δυο τρέλες
                             είμαι   η  Βροχούλα
                             ανοίξτε τις ομπρέλες!!

                             Είμαι κι εγώ
                             του φθινόπωρου  παιδί
                             τα συννεφάκια
                             με στέλνουν  στη  γη!!
                                            Ντίνα  Χατζηνικολάου

4 σχόλια:

  1. Υπέροχη κατασκευή! Έκανα κι εγώ ομπρελίτσες χθες! Πολύ όμορφο το μπλογκ σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Μου αρέσει πολύ η δουλειά σου και σου εύχομαι να σαι καλά και καλή συνέχεια!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατες οι ομπρελίτσες σας όπως και το ιστολόγιο σου :)
    Το τραγούδι αυτό δεν το γνώριζα! χαίρομαι όμως που το έβαλες και έτσι θα το μάθουμε κι εμείς με τα μικρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή